Жалпы орта мектепте ауызша сөйлеуге үйретуде стратегиялық құзыреттілікті қолдану әдістемесінің ерекшеліктері

Автор: 
  • ДУЙСЕНОВА Маржан Молдакасымовна - PhD, аға оқытушы, Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, «Ағылшын тілі» кафедрасы. Шымкент/Қазақстан. e-mail: abirbek.11@gmail.com. ORCID ID: 0000-0001-5684-7364
  •  
  • ҚҰТТЫБАЙ Ұлданай Сәдуақасқызы - Магистрант, Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті «Ағылшын тілі» кафедрасы. Шымкент/Қазақстан. e-mail: uldan.04@mail.ru
doi: 
DOI: 10.47751/skspu-1937-0041

Аңдатпа

Ағылшын тілін ерте жастан оқыту – әр түрлі көзқараспен, әртүрлі мақсатпен қарастырылатын өзекті мәселе. Бұл зерттеудің нысаны мектеп жасына дейінгі балаларға ағылшын тілін оқыту стратегияларының сипаттамаларын терең талдау болып табылады. Соңғы жылдары ағылшын тілін оқытудың білім беру психологиясы сияқты басқа пәндермен қатар, білім беру зерттеулері мен қолданбалы лингвистика саласында және, атап айтқанда, эмоционалдық интеллект саласында маңыздылығы артып келеді.  Стратегия маңызды оқуға ықпал ету құралы ретінде олардың сипатын көрсететін әрекеттермен біріктірілген. Осы мақаланың мақсаттары үшін стратегия мәнді тілді (күнделікті өмірден) айқын мағынасы бар қысқа сөйлемдерде қолдану контекстіне қосумен ерекшеленеді. Бұл стратегияны ерекшелендіретін басқа сипаттамалар белгілі бір материалдарды пайдалану және олардың белгілі бір кеңістікте (супермаркет, саябақ, мейрамхана) ауызша еркін түрде шетел тілінде және ол әрқашан басқалармен ынтымақтастықта жүзеге асырылады. Мақалада стратегиялардың талқыланған тілді оқыту әдістерімен байланысын көрсетеді. Тіл үйренудегі бұл жаңа көзқарастар пәнге пәнаралық сипат берді. Бұл мақалада студенттер өздерінің коммуникативті мақсатына жету үшін ағылшын тілі сабақтарында қолданатын қарым-қатынас және осы стратегияларды сыныптағы тілді оқытуға біріктіруді қарастырады.

Кілт сөздер: ерте жастан оқыту, сипаттама, ағылшын тілі, әдістеме, эмоционалдық интеллект, білім беру психологиясы.