Оқу тестінің негізділігі мен сенімділігін орнатудың маңыздылығы

Автор: 
  • ӘКЕБАЙ Берікбол - Анкара университетінің PhD докторанты, Анкара/Түркия Республикасы, e-mail: berikbol0727@mail.ru

  • ЕРДЕНАБААТАР Чимэдлхам - PhD докторы, Моңғолия Ғылым және Технология Университеті «Шетел тілдері» кафедрасы, Ұланбатыр/Моңғолия, e-mail: cheeme99@gmail.com

doi: 
https://doi.org/10.47751/skspu-1937-0024

 

Аңдатпа

Бұл зерттеуде оқу тестінің сенімділігі мен дұрыстығын құру және бекіту процестері келтірілген. Осыған байланысты зерттеу Моңғолия Ғылым және Технология Университетінің 43 магистранты арасында жүргізілді. Мұндай егжей-тегжейлі бағалау бір-бірінен ерекшеленетін алдын-ала және кейінгі тестілерді дайындауды өте қажет ететін зерттеушілерге ұсынылады. Студенттердің осы сынақтағы жетістіктерінің нәтижелері әр нақты элементтің сапасын элементтердің қиындықтары мен элементтерді кемсітуді талдау тұрғысынан анықтау үшін қолданылды. Әдетте р-мәні деп аталатын заттың қиындығы зерттелушілердің дұрыс жауап берген үлесін білдіреді. Оқу тестінің сенімділігін тексеру үшін элементті талдау элементтердің қиындықтары, кемсітушілік, тестілеу баллдарының орташа және дисперсиясы тұрғысынан қолданылды. Тұтастай алғанда заттың сапасы Kuder-Richardson 20 (KR20) 0,71 сенімді мәнін көрсетеді.

Кілт сөздер: Оқу, білімді бағалау, сенімділік, жарамдылық, затты талдау, заттың қиындығы.