Химияны эксперименттік оқытудағы ғылыми ойлау әдістері

Автор: 
  • СЕРІКБАЕВА Айжан - PhD докторант, М.Х.Дулати атындағы ТарӨУ «Химия және химиялық технология» кафедрасы, Тараз/Қазақстан. ORCID: 0000-0002-8204-7851
  • ҚАЛМАХАНОВА Маржан Сейітқызы - PhD доктор,  доцент м.а., М. Х. Дулати ат. ТарӨУ, Тараз/Қазақстан.
  • АБДУЛОВА Эльмира Нуриддинқызы - аға оқытушы, М.Ауезов атындағы ОҚУ, Шымкент/Қазақстан.
doi: 
https://doi.org/10.47751/skspu-1937-0015

 

Аңдатпа. 21 ғасырда мақсатты жоғары білікті таланттарды тәрбиелеуге қойылатын талаптарды бейімдеу үшін студенттердің ғылыми ойлау қабілеті мен инновациялық қабілеттерін оқытуда дамыту қажет. Химия эксперименттерге негізделген және эксперименттер білім іздеуде, ғылымды зерттеу әдістерін игеруде, оқу процесін сезінуде және студенттердің ғылыми ойлау қабілетін дамытуда маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада университетте оқытудағы ғылыми ойлау әдістерінің маңыздылығы сипатталған. Студенттерде ғылыми ойлау әдістерін қалай дамыту керек, негізінен Бейорганикалық және аналитикалық химия курсы енгізілді. Студенттердің оқуға деген қызығушылығын ояту, студенттердің ғылыми ойлауын жаттықтыру, сонымен қатар студенттерді ғылыми эксперимент әдістерін және оқытудың дәстүрлі әдістері мен мазмұнын реформалау арқылы тәжірибені зерттеу процесін игеруге мәжбүр ету студенттерді оқытудың тиімділігі мен сапасын тиімді арттыра алады.