Оқушылардың математика пәніне танымдық қызығушылығын қалыптастыруда дидактикалық ойындардың маңызы

Автор: 
  • БАУЫРЖАН Мөлдір Бауыржанқызы - Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университетінің 2-курс магистранты, Шымкент/Қазақстан.
  • РАХЫМБЕК Досымхан - п.ғ.д., Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университетінің профессоры, Шымкент/Қазақстан.
doi: 
https://doi.org/10.47751/skspu-1937-0018

 

Аңдатпа. Бұл мақалада танымдық қызығушылықты қалыптастыру құралдарының бірі ретінде дидактикалық ойындардың ерекшеліктері көрсетіледі. Танымдық қызығушылық ұғымының мәні сипатталады.Дидактикалық ойын ұғымы,оның мәні ашылады және оған тән белгілер анықталады.Балалардың педагогикалық тәрбиесіндегі дидактикалық ойынның рөлі зерттелді.     Математика пәніне қызығушылықты дамытудың тиімді құралы ретінде әртүрлі әдістер мен тәсілдер сипаттталады.Ойын барысында оқушылардың математикалық идеяларды, ұғымдарды сәтті игеруі және қажетті дағдыларды қалыптастыру жолдарына тоқталады. Дидактикалық ойынның негізгі компоненттері көрсетідеді. Мен өз жұмысымда 5 және 6 сыныптарда математика сабақтарында ойындарды қолдану мысалында педагогикалық процестегі дидактикалық ойынның маңыздылығын көрсетемін. Сабақта ойынды қолданбас бұрын, осы жастағы балалардың психологиялық ерекшеліктерін және осы жасқа қандай ойын түрлері қолайлы екенін ескеру қажет.