ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ДӘСТҮРЛІ ЕМЕС ФОРМАЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Автор: 

ӘБІЛМАНСҰР Ә.Қ, оқытушы-магистр, Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, Шымкент/Қазақстан, e-mail:abilmansur.asell@okmpu.kz, ORCID:https://orcid.org/0000-0002-0003-3270
СУЮНДИКОВ А.А. аға оқытушы-магистр, Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, Шымкент/Қазақстан e-mail:suyundikov.assan@okmpu.kz, ORCID:https://orcid.org/0000-0001-6142-1747

doi: 
https://doi.org/10.58937/2022-4-1

Аңдатпа: Бұл мақалада қәзіргі заманға сай оқытуды ұйымдастыруда дәстүрлі
сабақтың құрылымынан тыс ұйымдастырылған сабақтарды өткізу тиімді. Дәстүрлі сабақты
түрлендіріп, білім алушылардың қызығушылығын арттырудың ең тиімді формасы – дәстүрлі
емес сабақ. Қәзіргі білім беру мазмұнында шет тілін оқытудың дәстүрлі емес формаларын
пайдаланудың тиімділігі арттыру өзекті мәселелердің бірі қарастырылған. Білім алушы өз
тілінде қолдануға мүмкіндік алады, коммуникативті функция бірінші кезекте сыныпта болады,
сондықтан әдіскерлер мен мұғалімдер жетілдіру резервтерін табуға бағытталған шет тілі
сабағы, оның тиімділігін арттыру және білім сапасын арттыру үшін жұмыс жасау қажет.
Мұның бәрі сабақтың стандартты емес формаларын оқу үрдісіне қосу, және шет тілін оқуға
деген ынтасын жоғарылатуға көмектесу үшін әр түрлі кезеңдер, оқу материалының өмірлік
жағдайларымен байланысы, мектеп оқушыларының тәуелсіздігі мен шығармашылық
бастамасын дамытуына өз үлесін қосады. Сонымен қатар орта мектепте шет тілін оқыту
проблемасы өзекті болып отыр, өйткені білім беру сипатындағы өзгерістер адамның еркін
дамуына, шығармашылық бастамашылыққа, білім алушылардың тәуелсіздігіне, бәсекеге
қабілеттілікке және болашақ мамандардың ұтқырлығына бағытталған. Шетел тілін
оқытудың мақсаты коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру екендігі белгілі, бұл
мәдениаралық қарым-қатынасқа қатысуға қабілетті және дайын тұлға қалыптастыруды
көздейді.
Тірек сөздер: әдіс, мотивация, дәстүрлі емес оқыту, педагогикалық шеберлік,
инновациялық технология, дидактика, коммуникативтік құзыреттілік.