МЕКТЕП БИОЛОГИЯ КУРСЫНДА ДӘРІЛІК ӨСІМДІКТЕРДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МАҢЫЗЫ

Автор: 

ЖАУШЫБЕК А. Ж.- магистрант, Қазақстан Мемлекеттік Педагогикалық Университеті, Шымкент, Қазақстан, ORCID- https://orcid.org/0000-0002-0501-1011 e-mail:aa_assylzat@mail.ru
МАМЫКОВА Р. У.-ғылыми жетекші, б.ғ.к., доцент м.а., Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, Шымкент, Қазақстан, ORCID- https://orcid.org/0000-0002-0085-6744 e-mail: roza.mamykova@mail.ru
МУСАБЕКОВ А. Т. - PhD, Оңтүстік Қазақстан Мемлекеттік Педагогикалық Университеті, Шымкент, Қазақстан, ORCID-https://orcid.org/0000-0001-8597-6499 e-mail mussabekov.aidos@okmpu.kz

doi: 
https://doi.org/10.58937/2022-3-3

Аңдатпа. Мақалада биология мұғалімдеріне мектеп биология курсында дәрілік ӛсімдіктерді
зерттеудің ең ұтымды, ыңғайлы, заманауи, кӛрнекі, түсінуге және игеруге оңай оқу материалын таңдауға
кӛмектесетін маңызды міндеттердің бірі ұсынылады. Дәрілік ӛсімдіктер туралы білімнің қалыптасу деңгейін
анықтау үшін 6 және 9 сыныптарда педагогикалық эксперименттер жүргізілді, олардың нәтижелері тӛмен
кӛрсеткіштерді кӛрсетті. Алайда, 6 сынып оқушыларына әзірленген "Фитодәрігер" бағдарламасына
қатысуымен олардың білім деңгейі айтарлықтай ӛсті. 9-сынып оқушыларының білімін арттыру үшін
"Фармакогнозия" элективті курсын әзірлеу бойынша жұмыс басталды. Педагогикалық эксперименттің
нәтижелері пайдалы ӛсімдіктерді зерттеудің оңтайлы шарттары биология мұғалімінің жетекшілігімен білім
алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстары (жеке немесе топтық жобалар), оларды жаңа зерттеулер
іздеуге ынталандыратын сабақтан тыс іс-шаралар болып табылатындығын кӛрсетеді, бұл болашақта білім
алушының ақыл-ойы мен мамандықтарын таңдауға тікелей әсер етеді
Тірек сӛздер: дәрілік ӛсімдіктер, мектеп оқушылары, білім деңгейі, биология, үйірме, ғылыми жоба,
эксперимент.