БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ LESSON STUDY БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ЖҤЗЕГЕ АСЫРЫЛУЫ МЕН ТИІМДІЛІГІ

Автор: 

АБДУРАСУЛОВА У.А- Магистрант,Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық Университеті,
Шымкент/Қазақстан
ORCID - https://orcid.org/0000-0002-6441-6668 e-mail: abdurasulova.u@mail.ru
МАМЫКОВА Р.У.- ғылыми жетекші, биология ғылымдарының кандидаты, доцент м.а., Оңтүстік
Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
«Биология» кафедрасы, Шымкент/Қазақстан
ORCID- https://orcid.org/0000-0002-0085-6744 e-mail: roza.mamykova@mail.ru
ЖАППАРБЕРГЕНОВА Э.Б. - биология ғылымдарының кандидаты, доцент м.а., Оңтүстік Қазақстан
мемлекеттік педагогикалық университеті, «Биология» кафедрасы, Шымкент/Қазақстан
ORCID - https://orcid.org/0000-0002-0252-3767 e-mail: elmirazhaffar@mail.ru

doi: 
https://doi.org/10.58937/2022-3-2

Аңдатпа. Lesson Study – бұл жергілікті білімді дамытуға және оқытуды жақсартуға тікелей әсер
ететін тәжірибеге негізделген кәсіби оқыту. Lesson Study үлгісінде, әдетте, бір сынып деңгейіндегі немесе
курстағы мұғалімдер тиімді оқыту тәжірибесін іздестіру мақсатына айналатын сабақтарды бірлесіп жасау
және жоспарлау үшін үнемі жиналып отырады.
Lesson Study білім беру әлеміне деген қызығушылықтың артуы ретінде аймақтағы мұғалімдерді,
сарапшыларды және кәсіпқойларды сабақтарды жақсарту үшін пайдалану үшін тартты - бұл Қазақстанда
да орын алады. Алғашында Жапонияда математиканы оқытуда қолданылған, енді басқа салаларда да
қолданыла бастады, биология да солардың бірі. Lesson Study бейімделуі қызықты, ӛйткені Жапония мен
Қазақстанның мәдениеті әртүрлі. Lesson Study әдетте Жапонияда және АҚШ-та қалай жүзеге
асырылатыны жайында кӛптеп мәлімет келтірілсе, Қазақстанда қалай қолданылатыны туралы зерттеулер
аз. Бұл жағдайлық зерттеу болғандықтан, ол тек мектепке бағытталған. Сұхбат және бақылау осы
зерттеуде пайдаланылған құралдар болды. Әңгімелесу Lesson Study әдетте қалай жүргізілетіні туралы
ақпарат алу үшін пайдаланылды және бақылау сонымен қатар зерттеушілердің қатысуы Lesson Study
бағдарламасының нақты жүзеге асырылуын кӛру үшін пайдаланылды. Бұл мақалада Lesson Study
бағдарламасын жүзеге асыру кезінде және оқыту мен оқу үдерісінде орын алған оқиғаларға үлкен назар
аударылады.
Тірек сӛздер: Lesson Study, білім беру, сабақ, мектеп, мұғалім іс-әрекеті.